وکالت طلاق مهریه پارسیان

وکالت طلاق مهریه پارسیان حضور وکلای حرفه ای در امر مشاوره حقوقی امور مهریه طلاق جزء بهترین وکیل ها در تهران میباشد

وکالت طلاق مهریه پارسیان

وکالت طلاق مهریه پارسیان حضور وکلای حرفه ای در امر مشاوره حقوقی امور مهریه طلاق جزء بهترین وکیل ها در تهران میباشد

چگونه رابطه نامشروع را اثبات کنیم؟

رابطه نامشروع و طلاق از طرف مرد : در صورتیکه مردی بتواند رابطه ی نامشروع همسر خود را اثبات کند و سپس بخواهد همسر خود را طلاق بدهد، زن از حقوقی مانند اجرت المثل و شرط تنصیف دارایی محروم میماند.

در حالت کلی اگر مرد بخواهد زن خود را بدون دلیل طلاق بدهد، باید تا نصف اموال خود و اجرت المثل را به زن پرداخت کند.

ولی اگر طلاق از طرف مرد به دلیل ناشزه بودن و تخلف زن در زندگی زناشویی باشد، دیگر این دو حق به زن تعلق نمیگیرد.

  

اگر زن رابطه ی نامشروع انجام دهد

در موارد بسیاری اتفاق میفتد که زنان شوهردار به دلیل اینکه نمیتوانند از شوهر خود طلاق بگیرند منزل مشترک را ترک میکنند و در منزل دیگری سکونت میکنند و سپس مرتکب رابطه ی نامشروع با مردان دیگری میشوند. در این موارد مردان میتوانند با اثبات اینکه همسرشان منزل مسکونی را ترک کرده و مرتکب رابطه ی نامشروع شده است، اجازه ازدواج مجدد را از دادگاه بگیرند.

اجازه ازدواجی که در این مورد دادگاه به مردان میدهد، موجب این نخواهد شد که زنان بتوانند به دلیل ازدواج مجدد شوهرشان، طلاق بگیرند.

مراحل شکایت کیفری رابطه ی نامشروعدر صورتیکه قصد شکایت کیفری از فردی به جرم رابطه ی نامشروع را داشته باشید میتوانید مراحل زیر را انجام دهید.شما میتوانید برای شکایت کیفری ، با وکیل رابطه ی نامشروع به صورت تلفنی مشورت کنید. به دلیل اینکه شکایت کیفری نامشروع نیاز به تنظیم شکوائیه دارد، اگر اطلاعات کافی برای تنظیم شکوائیه ندارید میتوانید به صورت حضوری با وکیل رابطه ی نامشروع مشورت کنید.شما میتوانید در صورتیکه تمایلی برای حضور در دادگاه و یا وقت کافی برای شکایت ندارید، به وکیل متخصص نامشروع وکالت بدهید که شکایت را انجام دهد.در صورتیکه قصد داشتید تا وکیل شکایت رابطه ی نامشروع را انجام دهد مدارک زیر را همراه داشته باشید.

مدارک لازم برای شکایت رابطه ی نامشروعمدارک شناسایی از قبیل شناسنامه و کارت ملی.ارائه شاهد معتبر و یا صورت جلسه پلیس. رابطه نامشروع از جمله جرایمی است که قانون مجازات آن را جرم دانسته و برایش مجازات تعیین کرده است، رابطه نامشروع یکی از جرایم منافی عفت میباشد که نیازی به شاکی خصوصی ندارد.

یعنی جرم رابطه نامشروع به دلیل اینکه موجب برهم زدن نظم جامعه میشود، جزء جرایم غیرقابل گذشت میباشد و در صورتیکه شاکی خصوصی نداشته باشد و یا رضایت بدهد، مجازات فرد از بین نمیرود. مثلا اگر مردی مرتکب رابطه نامشروع شود و همسرش گذشت کند، مجازات مرد ساقط نخواهد شد ولی ممکن است مجازات کمتری در نظر گرفته شود.

ارتباط حجاب با رابطه نامشروع

انجام کاری که خلاف عفت عمومی و ناسازگار با عفت عمومی باشد نیز جرم است مثلاً پوشش غیراسلامی در کشورهای اروپایی جرم نیست زیرا خلاف رویه جامعه رفتار نشده است اما همین عمل در کشور ما جرم است و با آن برخورد می‌شود زیرا جامعه آن را قبول نمیکند و خلاف عفت عمومی است.

به همین دلیل رابطه نامشروع به معنای رابطه جنسی نمیباشد بلکه اگر کاری خلاف عفت عمومی باشد و جامعه آنرا قبول نکند نیز رابطه نامشروع است. مثلا پسر و دختری که میان آنها صیغه محرمیت خوانده نشده باشد و در یک خانه باشند، مرتکب رابطه نامشروع شده اند.

نظر وکیل طلاق در مورد رابطه نامشروع و حق طلاق

یکی از مواردی که زن میتواند از شوهر خود طلاق بگیرد، اثبات عسر و حرج و یا ازدواج شوهر بدون اجازه زن و یا رابطه نامشروع است. در بسیاری از موارد مردانی که ازدواج کرده اند، مرتکب رابطه نامشروع میشوند. مثلا آقایی که ازدواج کرده است با یکی از همکاران خود که خانم میباشد، بعد از ترک محل کار خود به کافی شاپ میروند و یا به منزل او میرود و ساعاتی را با او میگذراند. در صورتیکه زن بتواند این موارد را ثابت کند، حق طلاق خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.